środa, 1 marca 2023

"Kreatywność" - Osho



Miałam już okazję poznać książki Osho dotyczące „Empatii”, „Wolności” oraz „Intuicji”. Teraz przyszła kolej na „Kreatywność”, czyli cechę, która jest istotnym elementem mojego życia. 

Ta książka nieco mnie zawiodła. Nie znalazłam w niej nic odkrywczego. Nie otworzyła mi oczu na pewne sprawy, nie wywarła na mnie piorunującego wrażenia. Wiele stwierdzeń w niej zawartych było raczej oczywistych i sama również już dawno o nich wiedziałam. Niemniej książka stworzyła okazje do zastanowienia się nad pewnymi sprawami, o których normalnie bym nie pomyślała, co było niewątpliwym plusem. Okazała się też pewnym źródłem inspiracji i przypomnieniem, że każdy z nas ma w sobie potencjał.


Książka „Kreatywność” autorstwa Osho to fascynujące pogłębienie zrozumienia procesu twórczego. Osho nie tylko eksploruje naturę kreatywności, ale także inspiruje czytelnika do odkrywania własnych źródeł inspiracji. Jego spojrzenie na kreatywność jako formę medytacji i ekspresji życiowej otwiera nowe perspektywy. Poprzez mądrość i optymizm Osho przekonuje, że każdy człowiek ma w sobie potencjał twórczy, który czeka, aby zostać odkryty. To nie tylko lektura dla artystów, ale dla każdego poszukującego ścieżki do wyrażania siebie w oryginalny sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz