czwartek, 2 marca 2023

[626] "Heartstopper. Książka pełna twoich kolorów" - Alice Oseman

 


Jako dziecko niezbyt lubiłam kolorowanki, ponieważ strasznie mnie one denerwowały. Uwielbiałam rysować, ale dbanie, by nie wyjeżdżać za linie było dla mnie męczące. Teraz jednak, jako dorosły człowiek, bardzo lubię tego typu aktywność, gdyż pozwala mi ona się zrelaksować. Bez wahania sięgnęłam więc po kolorowankę z Heartstoppera.

W środku możemy znaleźć mnóstwo dobrze znanych nam scen, które możemy pokolorować jak tylko chcemy! Ponadto jest kilka niepublikowanych wcześniej obrazków, a także kilka scenek z pustymi dymkami, w które możemy wpisać, co tylko chcemy! Książka stanowi więc wspaniałe wyzwanie dla osób lubiących kreatywne zabawy.

Sama kolorowanka jest bardzo wydajna. Zawiera bardzo wiele ciekawych ilustracji, które nie skończą się zbyt szybko, co w moich oczach jest ogromnym plusem. Największym zaskoczeniem była dla mnie jednak jakość papieru. Muszę powiedzieć, że jest bardzo dobra i dobrze się na niej miesza kolory. Kartki mają delikatny poślizg, co ułatwia blendowanie kredek i równomierne ich rozprowadzenie. Ponadto strony są dość grube, więc kolorowanka nie zniszczy się zbyt szybko, nawet jeśli postanowimy wypróbować metody inne niż rysowanie kredkami. Pastele, flamastry – o ile są dobrej jakości – również się tutaj sprawdzą.

Rzadko sięgam po dodatki do serii, ale ten wyjątkowo przypadł mi do gustu. Poniżej wstawiam kilka swoich prac. Zapraszam Was także na naszego TikToka, gdzie pojawiło się kilka filmików z tą kolorowanką.

 





1 komentarz:

  1. Jeszcze nie znam tej serii, więc po dodatek nie sięgnę, ale pracę bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń