czwartek, 31 sierpnia 2017

[ZAPOWIEDŹ] "Żniwiarz. Czewone słońce" - Paulina Hendel




Mam dziś dla Was kolejną cudowną premierę od wydawnictwa Czwarta Strona! Już 29 września będziecie mogli przeczytać kontynuację „Żniwiarza”, czyli „Czerwone słońce” autorstwa Pauliny Hendel! Czekacie?

Jeszcze do niedawna Magda była zwykłą dziewczyną, pracującą w małej księgarni, jednak obecnie jej życie wygląda całkiem inaczej niż sobie to zaplanowała.
Po ostatnich perypetiach Magda wraca do życia w innym ciele, zmienia się również jej charakter… Razem z Feliksem chcą odszukać i unicestwić Pierwszego, najbardziej niebezpieczną istotę z jaką przyszło im się mierzyć. Gdy trafiają na Mateusza, który po wydarzeniach z poprzedniego roku wyprowadził się z Wiatrołomu, we troje wyruszają na poszukiwania zaginionego żniwiarza. A na świecie z niewiadomych przyczyn pojawia się coraz więcej nawich.​

Już nie mogę się doczekać i z niecierpliwością wypatruję mojej przesyłki <3

8 komentarzy:

  1. Czytam właśnie pierwszą część i już wiem, że czekam na kontynuację! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dopiero idą obie części :/ Nie mogę się doczekać!

      Usuń
  2. Miło jest zobaczyć, że polscy autorzy odnajdują miejsce na rynku. Ze "Żniwiarzem" jeszcze nie miałam styczności, jednakże nie powiem, że ta pozycja mnie nie interesuje. Niestety najpierw muszę przeczytać przynajmniej kilka książek ze swojej listy, by myśleć o umieszczeniu innych :D
    Przyciąga mnie klimat i tematyka, z którą jeszcze się nie spotkałam, więc mam nadzieję, że kiedyś na pewno po sięgnę po te pozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też mam dość sporą kolejkę książek do przeczytania :/

      Usuń
  3. Nie czytałam jeszcze pierwszej części. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dalej nieprzekonana jestem, czy sięgać po tę serię... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę po nią sięgnąć i żałować niż nie sięgać i żałować, że jej nie poznałam :D

      Usuń